środa, 21 czerwca 2017

Liebster Award 2017 - nominacje

Od Iwonki, prowadzącej szydełkowy blog SzydełkoweCUDAsie otrzymałam nominację do Liebster Award. Bardzo dziękuję!


Czym jest Liebster Blog Award?

Nominację do Liebster Award otrzymuje się od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz od 5 do 11 blogów, które działają od niedawna lub mają mniejszą liczbę obserwujących, tak by też miały szansę zaistnieć w blogowej społeczności oraz zadajesz im swoich 11 pytań. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. Warto też powiadomić osoby nominowane warto o tym fakcie :) Są też osoby, które nie kontunuują zabawy, dlatego warto pamiętać, że nie jest to przymusem:)

Oto pytania, jakie dostałam oraz moje odpowiedzi:

1. Skąd pomysł na nazwę bloga?
Pomysł na "Czar Miniatur" jest wynikiem mojej fascynacji miniaturami i domkami dla lalek, które po raz pierwszy na żywo zobaczyłam na wystawie w Radomiu. Byłam nimi tak oczarowana, że postanowiłam spróbować własnych sił w tym temacie.

2. Co przedstawia breloczek, który masz przypięty do kluczy (jeżeli takowy posiadasz)?
Przy kluczach mam pieczęć do mas plastycznych, którą w dzieciństwie dostałam od dziadka oraz monetę 2 zł z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy.

3. Jaką książkę polecisz na wieczór?
Eugen Skasa-Weiss "Sztuka mruczenia"

4. Co by się zmieniło w Twoim życiu, gdyby można było cofnąć czas?
Gdybym mogła cofnąć czas, ale pozostałabym przy moim obecnym stanie wiedzy, pewnie zmieniłabym tak dużo, że blogspot nie pozwoliłby na aż tak długi post ;) Natomiast gdybym cofnęła czas i wróciła jednocześnie do dawnego stanu wiedzy, dalej wszystko potoczyłoby się dokładnie tak samo, jak teraz.

5. W chwilach wolnego czasu, jaką formę rozrywki najbardziej lubisz?
Lubię spacery, jazdę na rowerze, bilard, grę w siatkówkę, w badmintona, w gry planszowe...

6. Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
"Strachy na lachy" (oryginalny tytuł "Sabrina and the Groovie Goolies").

7. Jaka jest najbardziej szalona rzecz, jaka wydarzyła się w Twoim życiu?
Hmm... Może przyjazd starą Micrą na zlot SAAB Klub Polska. A pojechałam tam dlatego, że sama miałam w planie zmienić autko właśnie na SAABa i pomyślałam, że to fajna okazja, żeby przed zakupem porozmawiać o tych autach z osobami, które nimi jeżdżą i dowiedzieć się jak najwięcej u źródła. Może było to szalone, ale cel został osiągnięty. Dzięki pomocy osób, które wtedy poznałam udało mi się kupić fajny egzemplarz :)

8. Jaki jest Twój ulubiony serial?
Obecnie takiego nie ma. Ostatnim serialem, jaki mnie wciągnął, był "American Horror Story", ale obejrzałam tylko 1,5 sezonu. Jakoś bardziej pociąga mnie spędzanie czasu poza ekranem czy monitorem.

9. Dokąd wolisz jechać na wakacje: w góry, czy nad morze?
Zdecydowanie w góry, gdyż jestem zdecydowanym górołazem. Ale nad morze też od czasu do czasu mogę podjechać.

10. Co, do tej pory, okazało się Twoim największym, życiowym osiągnięciem?
Tutaj musiałam się dłużej zastanowić... Chyba to, że mam pracę, w której się dobrze czuję i odnajduję, zainteresowania i hobby, które przynoszą radość mnie i innym.

11. Jak by brzmiała jedna blogowa rada od Ciebie, dla osób zaczynających przygodę z blogowaniem? 
Będzie to rada nieco techniczna, ale uważam, że przydatna: Nie używajcie w nazwie żadnych kropek, ani myślników, tylko piszcie całość jednym ciągiem. Jest to ważne, gdyż użytkownicy zapamiętają słowa w niej występujące, a nie znaki. Ja popełniłam ten błąd lata temu w przypadku bloga "koraliki-z-szuflady.blogspot.com", a potem już nie chciałam tego zmnieniać, by nie wprowadzać zamieszania. Przy obecnym blogu "czarminiatur.blogspot.com" byłam już mądrzejsza :)


A teraz czas na moje pytania...

1. Dlaczego zajmujesz się akurat tą dziedziną rękodzieła?
2. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
3. Co lubisz w swojej rekodzielniczej pracy najbardziej?
4. Kto jest książkowym lub filmowym bohaterem, którego cenisz i z którym się utożsamiasz?
5. Gdybyś przez jeden dzień mogła być kimś innym, kogo byś wybrała?
6. Czy jest jakiś szczególny przedmiot, który masz zawsze przy sobie?
7. Jak brzmi Twój ulubiony cytat, aforyzm lub motto życiowe?
8. Skąd czerpiesz inspiracje?
9. Dziwna lub zabawna sytuacja, jaka Ci się przydarzyła w ostatnim czasie?
10. Dokąd pojechałabyś na swoją podróż marzeń?
11. Jaka piosenka sprawia, że masz ciary na rękach?

... i moje nominacje:

Czarny Motyl - http://motylarium.blogspot.com/
LittleMadeline - http://littlemadeline.blogspot.com/

wkrótce więcej nominacji :)

1 komentarz:

  1. Dziękuję za odpowiedzi :) Kto by pomyślał, że za Czaremminiatur kryje się taka osoba :) Miło jes CIę poznać z tej drugiej, bardziej prywatnej strony :)

    OdpowiedzUsuń